Jumaat, 31 Oktober 2014

Tupperware yang menarik untuk November 2014

Hi! aku dah jual tupperware tau skang... so sesapa ade yang berminat leh la beli dengan aku.. nak ansuran atau kutu pun boleh..

Bulan ni banyak promosi yang menarik antara yang sangat memikat hati adalah:

Petal one touch ni.

Petalz One touch Small set (1 set ada 2 biji (950ml) & (2.0L)
Harga 1 set = RM40.00*
Harga 4 set = RM155.00


Limited Edition Moo Moo set (from oversea)

Moo Moo Canister set (1 set ada 2 biji (2.1L) & (500ml)
Harga 1 set = RM79.00
Harga 1 set + 1.3L= RM110.00

Lagi satu promotion yang menarik

Rice Dispenser

Rice Dispenser
Harga 1 biji = RM236.00
Harga 2 biji= RM198.00

Yang aku rasa paling berbaloi adalah RD tu.. so sesiapa berminat nak beli tupperware leh la Whatsapp aku 016-2124055 (zue)... kalau nak buat ansuran or kutu leh gak PM ok. Kalau berminat nak jadi ahli secara PERCUMA or dapatkan RD ni secara PERCUMA pun boleh wassap aku.. ada caranya.

Bagi yang bertanda * tu.. kena cari pembeli lain untuk cukup kan 4 set, tapi apa apa pun boleh bawa berbincang semua bisa di atur.. just wassap k!

Selasa, 14 Oktober 2014

Persediaan IVF


Untuk persediaan IVF tahun depan, start bulan lepas aku memang ikat perut untuk menabung. Aku berharap bila tiba masanya, tabung yang aku buat ni cukup la untuk menampung perbelanjaan buat IVF nanti.

Al-maklumla buat IVF ni bukan sikit-sikit duit nak guna, maka nya berkorban sedikit la untuk capai impian yang satu tu. Aku dan suami pun bukan berduit, makanya kena la menabung tiap-taip bulan, walaupun buat kat Hospital kerajaan tapi rasanya belum termampu lagi nak kuarkan duit sekali gus.

Sempena hari istimewa aku hari ni, aku berharap aku dapat penuhi impian aku suatu hari nanti & korang tolong doakan semua berjalan lancar ye.