Benci

Aku ni paling x suke jumpe kawan-kawan lama aku either kawan mase sekolah or office mate lama.. korang tau sebab ape? sebab soalan mesti sama.. ko takde anak lagi ke?? bila dorang tanya je soalan tuh teros muke aku berubah merah.. tuh soalan yang sangat sensetip bagi orang-orang yang macam aku ni (dah lama kawen tp still xde anak lagi)  HELLO! korang ingat nak anak tuh senang-senang je ke?? macam buat kuih?? letak tepung letak majerin sume leh jadi.. ni sume kuase ALLAH. Aku dan Hubby sentiasa berusaha ke arah tuh.. sape yang tak nak cahaya mata weii! penyeri hidup kot tuh!

Dorang ni belom pernah kawen, kalau korang dah tempuh alam perkahwinan ni baru la tau macam mana... cube mai dok kat tempat aku ni.. ape agaknya yang korang rase.. aku ni rase aku ni seorang yang cukup sabar tapi bila dah sentiase menghadapi situasi yang sama selalu tak tahan kot.. so sebab tuh aku sentiasa mengelak untuk nak jumpe ngan dorang (kalau ade hal penting baru la jumpe) aku cukup bersyukur bila dapat family & hubby yang cukup memahami aku ALHAMDULILLAH sangat.

Walaupun kami takde anak tapi permata hati kami ramai (anak-anak sedara) dorang la pengubat rindu hati aku.. bile terasa sunyi berdesup pegi umah kakak ipa or balik JB.. aku harap orang lain x merendah-rendah kan orang-orang yang macam kami ni.. sebaliknya berdoa la yang terbaik untuk kami. JOM layan gamba permata hati aku.

Aku & budak musyuk!
Iman the "garang" boy
P/S: korang plss.. doakan yang terbaik buat kami ::SMILE::

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?