My 2nd Anniversary GiveAway ~~

Ok kali ni meh kita join GA yang di anjurkan Si Gedik..

First sekali aku nak buat entri tentang blog Si Gedik, seperti yang terdapat dalam terms & condition GA ni.

Pada pendapat aku laaaa.. blog Si Gedik ni dah cukup menarik tak perlu tambah apa-apa lagi, kalau nak tambah pun maybe just letak bunga-bungaan sekuntum dua. Layout blog Si Gedik yang berwarna putih tuh memang aku LOOIKEEE bangettt! simple jer. Gaya penulisan Si Gedik ni pulak memang selamba, sama seperti bila jumpa kat luar takde sikit beza pun, kecoh ak.a peramah, simple & selumberrrrr. Aku harap Si Gedik ni maintain dengan blog dia sebab banyak jugak info-info yang menarik aku dapat tahu dari blog Si Gedik ni.

Mari kita tengok pulak terms & condition dia:

1. Terbuka kepada semua follower lelaki & perempuan.
*yang bukan follower tapi nak join?follow lah dulu... *Senang nak tahu update kan?*
- Memang dah follow, suke sangat dengan entri-entri dia yang gedik tuh.. hik..hik..hik ☺

2. Buat 1 entry dengan hanya menjawab soalan No.4 sahaja. Soalan No.1-No.3 hanya perlu ditulis di kotak komen bukan di dalam entry. *bagi mengelakkan jawapan uols bocor! @ ditiru*takkan dipublish sehingga GA tamat*
- Soalan No. 4 seperti di atas yerr. No.1 - No.3 akan dijawab setelah entry ini di publish

3. Masukkan banner Eida yang cute mute tu dalam enrty uols yer! Dan jangan lupa linkkan entry ni yer~


pasangan yang sangat romantis!
 - Kalau nak join leh klik kat SINI

4. Komen entry ini dengan memberi jawapan bagi soalan No.1-No.3, disertakan juga nama & URL BLOG uols! *senang Eida nak berBW*
- Lepas up this entry yaaa!

5. Tag seorang RAKAN.
- Aku tag 2 orang RAKAN


Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?