Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2013

Nikon S31 Kamera kalis air termurah

Imej
ehemmm.. tinggal berapa hari je lagi nak pergi release tension! yeahhhhh! dalam hati ni melonjak kegirangan.. maklum la tempat yang dah lama sangat aku idam kan.. semoga semuanya berjalan lancar!
eh ni nak cerita, sempena nak gi release tension ni aku ade beli gadjet baru.. maklum la nak gi tempat yang berair harus la kita beli yang kalis air. Lama gak aku pikir nak beli ke tak sebab kamera yang ada sekarang pun tak terguna.. huhuhuh! tapi puas pikir akhirnya beli juga. 
Aku mula nya minat brand SONY

Tapi sebab budget aku tak mencukupi makanya beli kamera yang paling murah, cari punya cari jumpa la brand Nikon S31

Jangan risau kamera ni kalau kena air pun takpe.. dia boleh bertahan pada kedalaman 5meter setakat nak snorkeling geli-geli leh aaaa.. kalau nak diving segala memang tak boleh! kamera ni boleh bertahan dalam air selama lebih kurang 30-40 minit macam tu. Lagi satu keistimewaan kamera ni, dia tahan lasak kalau jatuh dari ketinggian 2 meter insyallah tak rosak.

Macam-macam gak…