Bergegar!

Jangan korang salah sangka plak... gegaran ni hanya di rasekan di kawasan tempat keje aku.. iyer laa aku kan keje kat site so.. terase la gegaran nya.. skrang ni dorang ngah piling untuk block 3 mmg sgt2 hampir ngan tempat keje aku... kalo agak² korang xde nampak entri aku maknenyer tempat keje aku ni dah roboh la... huhuhuh no..no just kidding! nampaknya selama beberapa bulan ni terpakse la ktorg yang keje kat site opis ni berhadapan ngan gegaran ni setiap hari.. dulu mase kat opis di JB pun ade gegaran gak... tp bukan selalu..

Aku harap projek ni cepat la siap.. xtahan la nak mengadap gegaran ni.. sakit pale ade, sakit perut ade & nak muntah pun ade.. agak² korang la leh ke claim kat company?? huhuhuhuh claim sakit pale satu hari RM20 pun jadi la... eheheheh..

alamak PC plak gegar! larikkkkkkkkkkkkk....

P/S : Larikkk.. larikkk... gak.. nanti aku update lagi ekh psl projek kat tempat aku ni

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?