New Offer!

Hui.. rase lama gila cuti, mana tak nyer aku cuti 4 hari, bosan yang teramat sangat dok kat umah. Anyway bukan aku nak cite psl cuti 4 hari aku tuh.

Hari Khamis hari tuh aku dpt offer keje kat company baru. Skang ni aku dalam delima sama ada aku nak terima ke tak offer ni. Aku listkan yer ape pro & contra company lama ngan company aku dapat offer ni:-

1. Company skang ni O.K la cume keje yang aku buat skang ni aku x berapa minat
2. Bonus dah nak dekat rugi la kalau aku blah
3. Tempat keje skang dekat ngan umah kat Cyberjaya, company baru kat area KL (dekat² ngan SOGO)
4. Benefit sama jerk ngan company yang sekarang
5. Gaji tuh ade la lebih skit dalam RM350

Korang rase aku patut pegi tak? dengan kadar perbezaan gaji yang mcm tuh, berbaloi x rase? tolong la bagi pendapat erk.

P/S: sayang gak ngan company skang ni, dah brp hari aku pikir.. still tak dapat solution, try tanya pendapat korang plak :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?