3rd Putrajaya International Hot Air Ballon

Pagi ni terlambat bangun lagi :D, nasib baik jalan tak jammed, kalau jammed alamatnya pukul 9 baru aku sampai ofis.

Sampai jer simpang traffic light kat TM centre Cyberjaya, mata aku terpukau tgk Hot Air Ballon! excited sungguh.. maklum la jakun x pernah tengok kan... ape lagi aku cepat-cepat la geledah beg amik HP & tangkap gambar.. ni la hasil nya



Sempat lagi aku amik gambar.. nasib x kene hon! kalau x gelabah la aku... 3rd Putrajaya International Hot Air Ballon sekarang tengah berlangsung di Monumen Alaf Baru, Precinct 2,  Putrajaya (sebelah ngan Cyberjaya kan..) bermula dari 17 March 2011-20 March 2011, Pukul 7am - 9pm.

Banyak gak aktiviti yang ade semasa berlangsungnya festival ni.. JOM! kita pergi tengok sesama.

P/S: Tengok dari jauh rase tak puas kan??

Ulasan

  1. Mcm mana akk bley tak nampak belon nih pagi tadi..hhmmmm...

    BalasPadam
  2. akak dtg awal sgt kot.. tuh yg x nampak.. even belakang opis pun ade 1 tadi pagi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?