Selasa, 26 April 2011

Banjir oh banjir~

♪♪ Banjir oh banjir! opis kita masuk air wooo hooo! ♪♪ jom nyanyi sama! hauahuahuah
Jumaat lepas hujan lebat yang teramat... uolss tau je la.. sejak dua menjak ni, asal petang je ujan! asal ujan je petang! bukan nak menidakkan ke ketentuan TUHAN malahan SYUKURR di limpahi rejeki (ujan kan rejeki).. tapi Jumaat lepas ujan lebat sangat sampai takut nak kluar opis tengok keadaan.

Time nak balik je aku tengok, MASYAALLAH! abis kolam ikan talapia jadi air teh.. talapia pun tak nampak.. berubah kaler terus! kolam yang ade ikan guppy pun sama gak.. guppy tuh dah la kecik sian dia terminum lumpur-lumpur sume.. aku plak nak ke kereta agak payah laaa.. nak kene tempuh banjir wahhh abis sandal aku.. ni gara-gara air lumpur dr kawasan pembinaan turun ke opis hmmm.. dah namaya pembangunan so redha je la.. tengok gamba skittt..

Kolam guppy.. tengokkk air dah mcm air teh tarik!
penuuh ngan lumpur.. eee!
Parking lot opis aku
P/S: ni la namanya pembangunan!

2 ulasan:

  1. wah.. dahsyat banjirnya tu...

    pembangunan ada baik buruknya

    BalasPadam
  2. yup betul tuh.. :(, nasib kete x tengelam

    BalasPadam