Header baru ~yeepi~

Korang perasan tak header baru aku?? mai aaa tomen-tomen akunyer header.. comel tak?? 1/2 hari dok kerjakan wat header ni.. al maklum la, aku baru dapat tau ader free online photoshop.. link free online photoshop ni aku dapat dari forum dalam syoknyer blogging! aku per lagi dok satu hari mengodeh benda ni.. akhirnyaaaa... menjadi gak yeppi!

Kalau header sudah tukar of course la template kene tukar kan... baru sesuai ngan konsep! ni link untuk free online photoshop http://pixlr.com/editor/, korang tak payah susah² nak download leh tros gune kat situ jerk.. cara dia ko cume perlu sign up jerk & leh teros gune.. tak pun korang klik je kat link aku tuh leh teros gune cube la!

P/S: muke aku tuh besar sangat la & tahi lalat aku yang manis sudah terpotong.. dah tak nampak muke aku yang original.. huhuhuhu!

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?