Interview

hohohohoh! aku baru je masuk opis sebabnyer baru balik dari interview.. hohohohoh! dekat sangat ngan umah aku 5 minit jerk.. kalau dapat ni sure jimat abis..

Aku ni bukan serius sangat nak cari keje baru tapi cuma nak tambah pengalaman jerk.. kadang2 bosan gak bila lama sangat keje ngan satu-satu company tuh.. interview tadi aku rase cam boring skit.. sebab panel dia sampai 3 orang (perlu ke??), so soalan yang di ajukan tuh macam-macam la gak.. aku ni plak mcm gelabah plak selalu x macam tuh (perasan)..

hmmm aku x mengharap sangat pun.. kalau dapat alhamdulillah.. kalau x dapat redha.. bukan rezeki namanyer.. yang penting kita HAPPY!


P/S: lapar rasenyer perut bila berdepan dengan situasi cemas macam ni.. (cemas ke??)

Ulasan

  1. bestnya kalau dpt keje tu kan.mmg jimat kalau keje dekat ngan umah.
    akak ni pun tgh nak cari keje.bosan keje ngan satu company jea.
    harap ade rezeki nnt :)

    BalasPadam
  2. betol tuh selain leh cari experience kita leh test market gak :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?