~Jangan Tinggalkan Daku~ Farewell #1

Sedih betul rase hati ni.. farewell pertama buat tahun ni jatuh kepada Hashimie! ni adelah farewell pertama sejak aku berpindah ke Cyberjaya ni.. banyak benda yang aku belajar ngan dia ni, dan dia banyak gak belajar ngan aku huhuhuhuhuh!

Shimi ni seorang yang sangat baik & pemurah, aku ni suke sangat mengusik A.K.A buli dia.. tapi dia cool jerk! dia kat sini sebagai YES Trainee now dia dah dapat offer yang lebih better so lebih baik dia pergi daripada jadi YES trainee yang tak boleh diconfirmkan oleh "BIG BOSSnya" sendiri (kesian dia) ni adalah untuk kebaikan dia jugak. Kitaorang kat sini akan sentiase windu kan ko yer shimi!

ni la shimi.. chomel x?? masih SOLO!
So semalam aku & nard pegi la mencari hadiah untuk farewell untuk mereka, kenapa plak mereka?? sebabnya ade lagi 2 farewell yang akan meyusul ujung bulan Mei nnt.. nak tau siape?? next entry K?? Sempena pemergian shimi kitaorg ade kan makan-makan skit. kitaorang harap Shimi akan berjaya nnt..


Ni la farewell gift for shimi


P/S: Shimi! nnt kalau dah berjaya & perlukan secretary jgn lupe cari aku yer!

Ulasan

  1. ade lagi 2 waaa.. sedih2 susah kalau kat opis pun ade politik.. sume xmo keje bersama :(

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?