Selasa, 19 April 2011

Selamat Bertunang!

Hari ni baru naik keje setelah 2 hari bercooti (Jumaat & Isnin) rase malas gile nak pegi keje.. naik-naik keje je macam-macam cerita yang x sedap nak dgr datang kat aku.. fuhhhhh... redha je la kot.. xde mood!

Anyway aku cooti selama 2 hari sebab adik aku tunang, ingat tak DIY card yang aku wat?? hah wat untuk dia la.. Hari Ahad tuh hari dah selamat dah dia bertunang Alhamdulillah! Tunangan dia orang senegeri orang JOHOREAN laaa.. selamat dapat orang dekat-dekat.. al maklumla adik aku ni manje skit anak bongsu la katakan.. Majlis berlangsung di rumah mak tiri aku dengan meriah sekali.. mau nyer x meriah.. abis sekampung tau adik aku punyer duit hantaran.. annouce pakai mikrofon tuuuuu.. huhuhuhu gile ape! pastuh siap tunang adik aku kene masuk umah tunjuk muke (yang ni x pernah dibuat orang si tunangan dtg tunjuk muke).. tapi sume nyer berjalan baik walaupun ada adat baru huhuhuhuhu... adik aku ni bertunang selama 1 tahun hidup.. lepas acara pertunangan tuh aku pun membawa la adik aku bergamba kat puteri harbour...penat! seharian bergambar dah la panas! nasib baik la adik aku... kalau orang lain aku tinggal jerk! huhuhuhuh!

Kebetulan hari adik aku bertunang tuh bestday abah aku.. so kitaorang reramai sambut bestday dia yang ke 26 (cerr korang terbalik kan)..anyway HAPPY BIRTHDAY ABAH.. we all love you! & selamat menempuh alam pertunangan kepada my beloved sis, I LOVE U OOSOOO... sedikit gamba adik aku bertunang jom layan!

Adik with her tunangan & our lovely nephew!
Congrats SIS.. C.I.N.T.A kamooo!
Sis + Aku + hubby = pink theme!

P/S: best bile tgk family semakin berkembang & bertambah!

2 ulasan: