Isnin, 30 Mei 2011

Dugaan Hidup

Setiap manusia ade kelemahan dan kekurangan. kekadang kita sebagai manusia ni terlupe tugasan dan tanggungjawab yang telah di amanahkan oleh ALLAH kepada kita. Aku sendiri ade kelemahan yang aku sendiri tak nampak atau terlupe atau tidak sedar... sebagai manusia kita mesti ingat mengigati supaya kita tidak alpa dengan kehidupan yang sedia ade..

Dugaan hidup yang aku sedang alami ini adalah dugaan yang paling  menduga kesabaran aku, YA ALLAH aku tak sanggup nak hadapi dugaan ini bersendirian! walaupun aku sentiasa nampak tersenyum, gembira, tapi ape yang aku lalui tidak ada orang yang mengerti & memahami..

YA ALLAH berikanla aku kekuatan untuk hadapi semua ini.................


P/S: Sorry entri kali ini aku beremosi.. tabah kan la hati aku YA ALLAH!

2 ulasan:

  1. Apa masalah nih...sedih sgt bunyinya, cer citer...cer citer. Kalau nak bahu utk menangis, akk bley bagi ☺☺

    Sabar jer lah.

    BalasPadam
  2. hmmm.. tuh laa.. saya kene tanggung sendiri, x dapat nak cite ngan org lain.. harap saya boleh lupekan ape yang terjadi :(.. make me HAPPY pls!

    BalasPadam