Hobi mengumpul miniature perfume

Semalam aku ade beremosi skit...perasaan aku hari ni ade lega skit tapi still tak boleh lupe ape yang telah terjadi, SO BAD!

Ok seperti yang korang tau hobi aku buat masa sekarang ni adalah mengumpul miniature perfume, so seperti yang telah di janjikan aku mau tayang collection aku yang tak berape nak ade untuk tatapan korang semua.


Amacam?? comel tak botol-botol perfume tuh? comel kan! sesape ade hobi or koleksi macam aku jom la kongsi sesama!
Tolong abaikan flash tuh yerr!

ni la antara koleksi miniature perfume aku! :)
Aku ade satu lagi hobi yang nak dikongsikan bersama.. aku tau ramai gak blogger-blogger yang punye hobi macam aku ni, hobi ni aku baru-baru nak jinak kan diri tapi alhamdulillah dah separuh penuh dah. Korang nak tau ape dia? hoh! tunggu next entri ya!

P/S: aku bercita-cita kalau koleksi aku dah banyak mau beli almari untuk letak botol-botol ni ::smile::

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?