Hobi ~Miniature perfume~

Dah lama gile tak update blog + blog buat hal sejak minggu lepas (sure korang pun sama).. sangat windu walaupun xde orang nak bace pun huhuhuhuh! saje je nak share hobi baru aku, mengumpul miniature perfume. Korang tau ape dia miniature perfume?? miniature perfume tuh minyak wangi yang botol kecik-kecik + comel tuhhh....  pernah nampak tak?

Aku ni suke sangat miniature ni sebab.. aku leh tukar-tukar minyak wangi hari-hari, xde la bau samaaa je! boring kan?? Kalau nak berjalan ke, gi keje ke, stanby 1 botol dalam beg... so simple dan praktikal... Selain tuh botol dia menyerupai botol minyak wangi yang sebenar cume size dia dalam bentuk yang lebih comel!

Hope boleh kumpul sebanyak ni!
Kenape aku suke sangat dengan miniature perfume ni:
1) Murah... dengan harga kurang dari RM50 kita boleh pakai minyak wangi yang berjenama
2) Bau yang berlainan... kita bole tukar-tukar minyak wangi setiap hari, xde la bau yang sama je.
3) Sebagai collection.. dengan bentuk botol yang menarik kita boleh jadikan collection
4) Sebagai tester sebelum kita beli size sebenar.
5) Sangat praktikal, boleh letak dalam handbag, kat office dan dalam beg make up!
Dan... bole beli almari macam ni!
Buat setakat ni koleksi aku takde la banyak mane ade dalam 4-5 botol jerk (nama pun hobi baru kan..) nnt kalau ade mase aku upload gambar miniature perfume aku.. tungguuu!

P/S: selain minituare perfume ni aku skang tengah gigih kumpul fridge magnet.. sesapa ade hobby kumpul minituare perfume ni, meh la kongsi link ngan aku..

Ulasan

  1. comelnya botol-botol minyak wangi tu...cantik:) akak jwp sini yer..resepi kek tu tak ada la dik....kwn akak beli jer kek tu dia yg bawakan...sorry yer.

    BalasPadam
  2. Kek tuh nampak sedap.. sebijik mcm DAIM cake kat IKEA.. yummy!

    BalasPadam
  3. Comeynya..kalau nak beli secara borong boleh beli dengan saya..kita pemborong perfume =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. suke sgt minituare perfume tp takde la nk beli byk2 sekadar hobi saje.. tq sbb sudi singgah blog ni

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?