Jumaat, 24 Jun 2011

Aktiviti waktu petang

Aktiviti aku di opis pada waktu petang jika ade kelapangan & ketika hubby keluar outstation (sebab boleh hangout kat luar lelama ☺☺)... adalah????
 ↓ 
 
Bagi makan IKAN ☺☺
Aku & talapia!
Ikan KOi
Berebut-rebut nak makan! tamak sume..
Yang selalu bagi makan kat ikan-ikan ni ialah DIANE, tapi aku sibuk-sibuk je.. tengok macam best je bagi makan ikan petang-petang sambil ambil angin petang. Seronok gak, sambil bagi makan ikan boleh borak-borak & merepek pasal ikan-ikan ni. After keje dalam pukul 6 mcm tuh mesti DIANE dah x sabar nak turun bg makan ikan-ikan dia tuh. Si DIANE ni mmg penyayang abis sume ikan kat kolam tuh dia bagi nama. 

P/S: Ikan kat umah sendiri berlambak sibuk nak bagi makan ikan kat opis! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan