Aktiviti waktu petang

Aktiviti aku di opis pada waktu petang jika ade kelapangan & ketika hubby keluar outstation (sebab boleh hangout kat luar lelama ☺☺)... adalah????
 ↓ 
 
Bagi makan IKAN ☺☺
Aku & talapia!
Ikan KOi
Berebut-rebut nak makan! tamak sume..
Yang selalu bagi makan kat ikan-ikan ni ialah DIANE, tapi aku sibuk-sibuk je.. tengok macam best je bagi makan ikan petang-petang sambil ambil angin petang. Seronok gak, sambil bagi makan ikan boleh borak-borak & merepek pasal ikan-ikan ni. After keje dalam pukul 6 mcm tuh mesti DIANE dah x sabar nak turun bg makan ikan-ikan dia tuh. Si DIANE ni mmg penyayang abis sume ikan kat kolam tuh dia bagi nama. 

P/S: Ikan kat umah sendiri berlambak sibuk nak bagi makan ikan kat opis! 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Cuci gigi di Klinik Pergigian UTC Sentul

Percutian ke Koh Samui - Part 1