Farewell party buat Puan Aliza & En Hadyan

Cerita sedih lagik! Jumaat lepas Puan Aliza AKA boss/superior aku buat makan-makan, sempena hari terakhir dia & Hadyan berkerja kat sini.

Hmmm.. sedih memang sedih tapiiii... what to do?? life must go on and on.. and on.. kalau nak ikutkan perasaan & hati memang x jadi ape! Aku ngan Puan baru nak bermesra-mesra tapi ape kan daya.... kalau ngan si Hadyan tuh aku ngan dia mmg NGAM! ape je sume cite kat aku.. dia actually OK tp kalau part keje mmg suke pushy skit! so mai layan gambar farewell mereka...

Hubby & Hadyan.. dua-dua pakai baju merah!
Yang pakai baju belang-belang tuh la my boss!
Aku nak ucapkan GOOD LUCK! & selamat maju jaya kepada mereka berdua.. kalau nak gune assistant/ secretary jangan lupe panggil I yerr!

P/S: Hadiah farewell lupe nak snap.. SORRY yer!

Ulasan

  1. orang-orang baru.. :P, mari kita tgk reramai ape jd kat cyberjaya!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?