Rabu, 22 Jun 2011

Kahwin-kahwin

Minggu yang lepas ni.. ade 2 officemate aku yang kawen.. dua-dua tema biru, memang GORGEOUS!

Pada hari Sabtu aku pergi ke Kuala Pilah, dari Kajang ke Kuala Pilah tuh rasenyer sekejap je sampai (melalui highway LEKAS) tapi mase balik mak aih! jauh bebeno! dah la aku sensorang je.. tp mase balik tuh aku di temani oleh ex-officemate aku mase di Puteri Harbour.. Sayang korang yer! Akhirnya Rozita kawen jugak.. comel sgt I Loike u! semoga berkekalan hingga ke akhir hayat!

ni dia Rozita! comel sgt kan?
Pada hari Ahad plak aku & hubby ke Bandar Baru Selayang, bagi meraikan raja sehari gak... BRO satu opis aku. Sangat meriah wokeh! biase kalau tempat lelaki kan biase-biase je.. ☺☺☺ Tengah-tengah makan terperasan kat sorang mamat ni.. hmmmm macam pernah ke lihat muke nya.. rupenya ex-officemate aku mase kat SAPURA ACERGY dulu.. mmg dunia ni kecik. Mamat tuh bapak sedara kepada si pengantin pompuan! kepada BRO zul Selamat pengantin baru! semoga kekal ke anak cucu jugak!

Tuh dia pengantin lelaki.. segak no! yang kiri & kanan tuh la ex-officemate aku!
P/S: Seronok bile tgk orang kawen rase mcm nk kawen lagi sekali.. meriah uolls!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan