Sarapan pagi!

Hi! hari ni aku bangun awal sikit dari hari-hari biase.. sebab ape tau? sebab aku kene sediakan sarapan pagi untuk raja kesayangan aku..

Tadi malam hubby aku teringin sangat nak makan mee goreng, dia ckp dah lama tak makan mee goreng.. padahal dia baru jerk melantak mee goreng yang aku beli untuk dinner malam tadi... hohohoh! So, aku dengan rela hati offer la dia untuk buat sarapan pagi. Lagipun tak sampai hati nak ignore permintaan dia sebab hari ni dia kene outstation lagik :(.

Alang-alang dah buat untuk hubby, aku suruh dia beli 2 bungkus mee untuk aku bwk ke opis gak. Sebelum tido aku sediakan bahan-bahan untuk buat sarapan senang skit takde la pepagi nak kelam kelibut kat dapur kan.. bangun, mandi & terus masak jerk..So layan gambar mee goreng yang aku buat.

Mee goreng + Air Nescafe kaww!
Bekas kuning tuh aku bwk ke opis & bekas hijau tuh hubby aku punyer
Hubby aku memang suke bwk bekal ke opis, jimat katenyer. Dulu mase kat JB aku selalu gak bwk bekal ke opis & bwk kan utk hubby aku skali, tapi sekarang dah takde mase nak buat mcm tuh lagi :).

P/S: Resepi mee goreng ni takyah la kongsi yerr.. korang pun sure dah tau kan?? SIMPLE jerk.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?