Jumaat, 29 Julai 2011

MOMO ku sayang! ♥♥

Saya dah bagi nama dah untuk SI MANIS saya tu... MOMO nama dia, comel tak? dia sekarang ni dah mula nak jinak kan diri dia dengan aku.. dia dah jalan-jalan atas badan aku dan yang paling best dia tido kat tapak tangan aku.. rase keboringan diri tuh dah hilang skit. Memang kat rumah aku ade ikan, tapi ikan tak boleh pegang just boleh pandang je.. tapi ikan-ikan hubby aku tu tetap kesayangan aku dan hubby aku.

Hubby aku cukup geli ngan MOMO aku ni.. sebabnya si MOMO ni suke poo-poo & pee-pee kat badan orang ehehehehehe! ade ke dia ckp MOMO ni pengotor.. geram betol la! huhuhuh.. MOMO memang suke poo-poo & pee-pee kat badan orang perkara macam ni normal bagi si MOMO, sebabnya dia nak tandakan kawasan dia... supaya dia boleh kenal sape tuan dia ☺.

Balik keje semalam aku prepare makanan dia, amik telur 3 biji + HPW + madu dan kisarkan semua bersama-sama. lepas dah kisar sume masuk kan dalam peti ais (bahagian beku) supaya tahan lama. Selain dari tuh aku bagi makan epal, sawi dan tomato. Hari sabtu ni mau cari makanan lain untuk MOMO selain tuh, cari makanan untuk kitaorang jugak la... al-maklum kan nak puase ni.. ☺

layan gamba MOMO lagik...

MOMO tido atas tapak tangan
MOMO tunjuk skill memanjat
Bonding time!
P/S: Maaf buat mase seminggu dua ni akan cerita pasal si MOMO aku je la..

8 ulasan:

  1. hehhehe...comel...geram tgok dia tido kat tapak tangan tu..

    BalasPadam
  2. memang geram tau Chinta.. rase mcm nak gigit je tinge dia bile tgk dia tido

    BalasPadam
  3. eh eh...momo....comel...igt kan apa td.lain mcm je gmbr 1st tu

    BalasPadam
  4. bile pegang nampak kecik.. tapi bile dah merayau-rayau kat badan nampak besar plak momo ni ☺..

    BalasPadam
  5. tomeiiiii...bawak dtg umah, mesti bebudak tu suka ☺☺☺

    BalasPadam
  6. huhuhu.. si qaira ok lagi.. takut abang tuh nangis nnt..

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. sekarang momo dah bujang.. besau gile dah :D

      Padam