Hanis Zalikha Review pasal Projek kat Nusajaya??

Wahhh! sangat teruja & bangga bila blogger terkenal Hanis Zalikha review pasal projek-projek kat Nusajaya, Johor. Kenapa aku ni teruja & bangga? sebabnya dulu aku pernah kerja kat salah satu projek tu.. Puteri Harbour. Sesapa nak tahu cerita lebih lanjut boleh click SINI.

Sebenarnya aku still keje kat company yang sama cume tempat je yang berlainan.. sesapa yang tak tak pernah pergi ke Puteri Habour korang mesti pegi tau! sebabnya tempat tuh pada aku adalah tempat yang best & tenang..

P/S: Kalau la aku masih kerja kat Puteri Harbour lagi... boleh bergambau ngan si Hanis ni ☺

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?