Happy Birthday to Intan!

Hari ni hari jadi my best friend la... ehehehe! boleh terlupe plak.. nasib baik ade FB.. setau aku, dalam hp aku ni aku dah save dah date-date yang penting.. nape tak bunyik erk??.. ehehehehe! anyway.. aku nak ucapkan Happy Birthday buat kawan baik aku INTAN JULIANA! semoga persahabatan kita lebih erat & semoga cepat dapat baby.. jangan tunggu aku!, aku ni tak tau lagi bile dapat baby eheheheh! takpun meh kita usaha sama-sama, usaha tangga kejayaan beb!

Cilok gambar intan dari FB.. cantiknya dia ☺
Aku sentiasa doakan ko panjang umur & murah rezeki, semoga HAPPY selalu.. jangan tensi-tensi ya! HAPPY BIRTHDAY!

P/S: Teringat zaman-zaman belajar banyak suke duke kami bersama

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?