MOMO semakin nakal

Sejak dua menjak ni MOMO aku semakin nakal & sangat active! letih nak mengejar dia.. bile ngan aku dia still crabbing tapi tak sekerap dulu.. lega skit. Mengigit pun dah kurang tak macam mase mule-mule aku adopt dia dulu.

Semalam tengah main-main ngan si MOMO dia boleh plak escape dari aku.. dipanjatnya langsir dannn terus naik ke rel langsir! huh! jenuh aku nak pujuk dia turun. GERAM betul! Aku ni sampai terpaksa panjat tangga semata-mata nak pujuk dia turun. sabar je la.. Layan je la gamba si MOMO yang semakin nakal ni.

Nampak tak dia tengah sembunyi?
hehehe! MOMO kantoi! nampak badan..
isk.. nakal sungguh! penat nak pujuk dia suruh turun
Cerr tengok muke dia yang nakal tuh geram!
Apa pun yang MOMO buat cukup membuat kan hati ni gembira sangat! walaupun penat baru balik keje.. tapi melayan MOMO menjadi keutamaan.. MOMO I ♥ U sooo much!

P/S: MOMO still dalam process bonding.. bile la dia boleh dengar cakap mummy dia ni ehehehe!

Ulasan

  1. Momo nak ko panjat skali dgn dia lah tu...ekekekeke...

    tomei ah ☺☺

    BalasPadam
  2. hahahha...geram je nengok MOMO nih..nakal dia ek....ase nak cium2 je nih...

    BalasPadam
  3. kak fiza: saya pun kene panjat skali ngan dia.. nakal sgt panjat tinggi-tinggi!

    BalasPadam
  4. Chinta: mmg geram.. letih mummy dia nak kejar! (ahahaha geli jerk panggil mummy)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?