Kraftangan..

Adoi sekarang ni aku ngah mabuk! bukan mabuk sebab preggy yer! mabuk tengok cara-cara nak menyulam! hohohohoh! gile betol! tak pandai menjahit tapi sibuk nak tengok sulam menyulam.. Sejak akhir-akhir ni aku minat betul blog-blog yang ade tutorial menyulam. Baik sulam tangan or sulam manik (kalau mengait tu aku kureng skit).

Nampak macam senang tapi hakikatnya memang payah wooo nak menyulam ni, perlukan kreativiti, tekun & yang paling penting minat. Aku ni kalau suke sesuatu mesti aku nak dapatkan, tapi bile dah dapat haremmmm.... eheheheh! tu la keburukan aku! Jom layan skit gambar-gambar sulam menyulam ni.. 

Cantik-cantik kan dia punye sulam.. actually nak tepek gambar lagi, tapi tak boleh plak! tak tau la ape pasal.. Kalau la aku pandai menjahit kan BEST!
Sulam benang - pic cilok kat google!
 Sulam benang - pic cilok kat google!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?