Selasa, 13 September 2011

MATI

Abis kerja semalam aku tumpangkan opismate aku sampai komuter Serdang, lepas tuh ingatkan nak beli la nasi lemak ayam rempah kat Sg Besi, dengan semangatnya aku terus masuk highway besraya sekali Mak aih! Jammed gile.. adoi! sangat menyesal aku masuk highway dah la perut lapar gile! 

Ni sume gara-gara lori treller yang rosak kat lane kanan berhampiran ngan tol Sg Besi, huh! memang sakit hati lar.. dah la kete manual, letih la, kejap-kejap nak tekan clutch tukar gear. Aku dengar kat radio semalam rata-rata jalan KL banyak jalan yang jem gara-gara kenderaan rosak, excident & jalan kat dataran tutup! 

Apelaaa kaitan plak ngan tajuk MATI tuh kan? huhuhuh tengah-tengan dok melayan jem tuh perut lapa gile, nasib baik dlm beg ade kacang so makan kacang sambil layan jem. Pastuh gatai-gatai la nak tengok lesen memandu aku, ahahahaha! tengok-tengok lesen aku dah MATI sebulan yang lepas. MASYAALLAH! selama sebulan ni aku memandu tanpa lesen yang sah? macam mana la boleh tak perasan lesen aku dah mati? adoi! ni la akibatnya kalau tak alert, dan-dan tu aku rase macam nak setuju cadangan kerajaan untuk melaksanakan tarikh mati lesen sama ngan tarikh lahir kita. Senang nak ingat.. so takde la lupe-lupe lagi nak perbaharui lesen. Betul tak?

Lesen yang sebulan lepas dah MATI!

Sekian Terima Kasih! ahahahah!

3 ulasan:

  1. jadi cam eka retu... kete accidednt baru pasan.eh lesen dah mati ???

    BalasPadam
  2. nasib tak kene denda.. kalau tak melayang duit ye eka..

    BalasPadam
  3. YES! sudah renew yer kawan-kawan.. harap maklum ;)

    BalasPadam