Isnin, 5 September 2011

Sesi TTC bermula kembali

Mase puase segala sesi/aktiviti TTC di berhentikan buat seketika. Kenapa? aku pun tak tau sebabnya.. maybe sebab aku takleh makan vitamin (EPO & asid folic) pada waktu siang kot..

Setelah sebulan berpuasa kini tiba masanya untuk aku mulakan kembali aktiviti TTC aku iaitu makan vitamin, minum susu kambing & usaha-usaha lain. Insyallah bulan ni mau ke klinik O&G. Ade sesapa tak yang boleh suggest klinik O&G di Kajang/Bangi atau kawasan yang berdekatan?. Kalau boleh servis caj takmo yang memahal yer.

Kepada kawan-kawan TTC aku, MARI kita bersemangat kembali untuk meneruskan usaha kita untuk mendapatkan zuriat! Go..Go.. Chaiyok!

SEMANGAT! pic dari cik google yer..

4 ulasan:

  1. insyaallah.....
    mari kita usaha

    BalasPadam
  2. pn su.. ni semangat je labih ni..

    BalasPadam
  3. Tumpang lalu jap ya. :)

    Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    BalasPadam
  4. It's going to be finish of mine day, except before finish I am reading this impressive paragraph to improve my experience.
    Also visit my webpage : Getting Pregnant with PCOS

    BalasPadam