Rabu, 14 September 2011

WW #01

pengsan jap!

11 ulasan:

  1. Hahahahaha...lawak lah momo nih.

    BalasPadam
  2. muahahahaha..
    kiutnyerrrrrr...
    haduh..saye pun rasa mau pengsan nengok gmba ni..

    BalasPadam
  3. kiut kan?? huhuhu mcm tuan dia gak.. gedik skit

    BalasPadam
  4. kihkih..

    mmg minat betul la ngan sugar glider ni..kiut sgt2..tp tu la,umah dh ade 2ekor sibullus..tak sesuai plk rsnye nk bela yg kiut miut ni..takut kena terkam..huhu

    BalasPadam
  5. ehehehe.. kasi upload gamba anak bulus sinar plak..

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. sugar glidder yang gedik....ekekekke....xley bla buat2 pengsan tu..

    BalasPadam
  8. sinar: gebu-gebu anak bulus... geram tengoknyer
    Chinta: MOMO mmg gedik.. dia bukan pengsan tu tapi dia tido tak sedarkan diri

    BalasPadam
  9. tu kalau usik2 pun mmg tak jaga la tu?ishh..terkangkang macam tu,mmg rase geram sgt2..kat ati ni rasa mcm kena geletek geli2 nk ketawa tgk aksi MOMO ni..haha

    BalasPadam