Rabu, 30 November 2011

Ape nak jadi??

Haih! ape nak jadi?? tak menghargai pemberian orang langsung! bile di beri ape sekali pun pasti berantakan dibuatnya!

Nasib baik la aku sayang kamu berdua.. kalau tak sayang mau aku picit-picit.. ehehehehe!

Semalam aku susah payah jahitkan hammock untuk mereka berdua.. tak sampai sejam, putus dah hammock tu.. adakah aku jahit ala kadar ataupun mereka yang terlalu ghairah bermain?? ape nak jadi??..

hammock yang putus dek keghairahan mereka berdua
lagi satu, minggu lepas aku beli penyerap bau letak la kat sangkar mereka berdua, abis dikeluarkan isi-isi kat dalam tu.. berterabur isi dia kat atas lantai, comotttt jadinya lantai aku..ape nak jadi??

serpihan kain hammock & lantai yang comot dengan arang (isi penyerap bau)
Bile tengok muke mereka berdua memang muke tak bersalah! (ehehehe binatang, mane ade akal). Degil betul sekarang ni, nak-nak si MOMO mentang-mentang dah ade kawan bukan main sombong! dia la yang mengajar BABY segala-galanya... huhuhuhuh! BABY dulu sopan jerk.. sekarang dah nakal macam MOMO!
budak 2 ekor yang nakal MOMO & BABY
Sugar glider aku ni la peneman ketika suka & duka.. nampaknya minggu ni berteman kan mereka berdua lagi.. hubby aku outstation ke penang plak sampai hari sabtu.. HAI! nasib-nasib!

9 ulasan:

  1. meh cni chinta tolong bela...kompem jadi sopan santun ala2 sutun..hehehhe

    BalasPadam
  2. kek da: memang comel, tapi nakalnye...
    Chinta: eheheh.. nnt cinta nak pi holiday cinta anta kat chinta ok??

    BalasPadam
  3. comey comey, ada hammock, sure happy :)

    BalasPadam
  4. yannie: dorang ni nakal sangat.. ape bagi sume nak diexplore..

    BalasPadam
  5. baby: hammock tuh x sampai sejam dah putus dikerjakan mereka berdua.. penat mama dia jahit..

    BalasPadam
  6. Momo dah ada geng trus jadi naughty yer.

    Bila nak jumpa nih. Nak bagi barang nih ☺☺

    BalasPadam
  7. tau xpe.. MOMO ni skang pantang bukak pintu sangkar.. berdesup nak kuar..

    tu laaa.. bile nak jumpe?? dtg mid valley la hahahaha!

    BalasPadam