Rabu, 16 November 2011

Buah Dong Dong

Hari ni takmo ber WW.. hari ni mau cite pasal buah dong dong. Korang pernah dengar tak buah dong-dong tu ape?

Buah Dong Dong
Ape itu buah dong-dong??? cer tengok gambar kar bawah ni sure korang kenaaaaaaal....

buah Dong Dong tu buah kedongdong laaaa..
Pandai je carefour ni tukar nama Kedongdong jadi Dong Dong ke memang kat tempat lain ada yang panggil buah ni Dong Dong, aku jerk yang jakun tak tau??? hohohohoh anyway buah ni memang sedap di makan secara begini

sila abaikan jari yang dempol itu.. fokus kepada buah Dong Dong! YUMMY!
Memang layan wooo makan ngan rojak petis mak bee.. puas hati woookkk! kalau kat luar maunye 1 peket RM1.00 kalau beli sendiri leh makan sampai muntaaaahhh..

SEKIAN CERITA PASAL BUAH DONG DONG ♥♥

7 ulasan:

  1. huhuh mai-mai kita makan buah dong-dong.. nasib baik bukan bulan pose.. ☺

    BalasPadam
  2. ingatkan buah apalah rupa2nya kedondong hihihi.

    family fara kat kg baru, belakang hotel thistle. family mertua kat tmn sri bahagia, tmapoi.. awk jb katne? =)

    BalasPadam
  3. eheheh.. saje je nak buat suspen pepagi.. cinta kat skudai, kat taman tun aminah.. ehehehe mesti tau kan?

    BalasPadam
  4. wahh sedapnya....terliur kita kat sini..hehe

    BalasPadam
  5. nak saya pos ke helsinki ke?? huhuhu..

    BalasPadam
  6. buah dong dong?? wiyah panggil buah kedondong...lebih kurang la kot buah dong dong! ambil yang belakang jer..mcm budak pelat plak ek,,ngehngeh

    BalasPadam