Mood hari ni??

owhhh sangat MONDAY bluesss dan ditambah plak dengan status update dari seorang kawan yang membuatkan aku jelous.. SURE rakan-rakan TTC sume paham ape yang aku maksudkan.

Walaupun HAPPY bagi pihak dia tapi jauh disudut hati aku rase cemburu, rase sedih & kecewa dengan diri aku... Masih lagi aku tertanya-tanya dimanakah silap aku selama ni, sampaikan sehingga sekarang masih tiada ape-ape tanda yang memungkinkan aku untuk mendapat cahaya yang satu itu.

YA ALLAH! tabahkan la hati aku... jauhkan la sifat cemburu yang sentiasa terbuku di dalam hati ini, berikan la keredhaanmu YA ALLAH.

Aminnnn...

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?