Selasa, 27 Disember 2011

Bosan..

Hari ni memang takde mood sangat.. ngan perangai bobos yang ntah ape2 iskk rase bengang betul!

Esok luse aku mau upload gambar yang aku wat photoshot dekat Putrajaya tuh hari. Gambar ok la.. tak banyak pun yang dia edit, nak kata lawa sangat takde la.. tapi bole la kalau setakat gambar geli-geli tuh kan? huhuhuh!

Cuti korang best-best erk? aku mase cuti tak ke mane pun memandangkan hubby aku kerja, tapi hari Ahad tuh sempat la kami sekeluarga makan seafood kat Bagan Lalang (gamba pun akan di upload nanti sebab laptop gi anto servis).

ok daaaaa...

2 ulasan:

  1. Cuti ida di rumah saja... makan tido..makan tido.. hihihi

    BalasPadam
  2. same la eida oi.. nasib x tepu otak ni

    BalasPadam