Design ruang tamu

Saje nak gedik-gedik tunjuk design ruang tamu rumah aku..

Biase la duk rumah flat je, tapi aku sangat puas hati la.. sebab orang pemalas macam aku ni memang suka la umah kecik senang nak kemas.



ruang tamu sebelum di cat/ dibersihkan
 
↓
↓
↓



yang ni setelah dicat & ditambah ngan perabot
 
Bile aku belek-belek balik gambau ni rase macam tak kene plak kaler dia... kalau korang nak tau aku la yang sibuk sangat nak pilih kaler ni.. eheheh! Kelaka tak?? ade sesapa yang sudi bagi idea untuk mencantik kan lagi ruang tamu??

Actually aku minat english style tapi.. tak rajin nak mengemas.. macam mane erk??

Ade idea tak kawan-kawan??

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?