My BFF kawen sudahhhh!

Akhirnya BFF aku mengakhiri zaman bujang nya.. banyak sangat kenangan kitaorang.


Tuh dia rakan-rakan sepersekolahan ku

Kitaorang memang tersangat la baik & rapat dari sejak sekolah menengah lagik, maunya tak baik dia la tempat aku meluahkan segala masalah aku, begitu la juga dia ☺. Dulu kemana saje mesti berdua... bagaikan kembar bak kata bapa dia. Mak pak dia pun aku dah anggap macam mak pak aku sendiri, even sedara mara dia pun kenal dengan aku, sebab kitaorang dah terlalu rapat *really miss this time! iye la.... mase aku form 2 aku dah jadi anak yatim kan dengan mak pak dia la aku tempat aku menumpang kasih sampaikan dia kenal kan aku as anak angkat dia ☺, bapak aku pun dah tau sangat la kalau aku tak balik rumah mesti tido rumah BFF aku ni. Kalau nak cari aku pun cari kat umah BFF aku ni jerk.



Zaman sekolah time gi camping @ Endau, Rompin

Kalau aku tido umah BFF aku ni jangan ingat nak tido la... asyik bercerita sepanjang malam, kami study selalu bersama & dalam kelas pun duduk bersama. Sampai la kami di tingkatan 4 aku jarang sangat jumpa dengan dia sebab sekolah kami dah berlainan, dalam seminggu sekali je kami berjumpa sampai la habis sekolah.

Bile BFF aku habis study kat UPM aku rekemen dia keje kat tempat aku di Sapura, tetapi aku pulak yang tak lama kat sana sebab terpakse ikut hubby pindah ke JB. BFF aku sampai sekarang keje lagi kat sane & mendapat jodoh disane, Alhamdulillah!


time kami menjadi rakan sepejabat di Sapura

Banyak sangat kenangan antara aku ngan dia.. kalau bergaduh & kecik hati tu jangan cakap la memang cukup banyak, tapi biase la dah namanya kawan semestinya ade yang terase hati. Tapi bile di ingat semua kenangan manis antara aku ngan dia boleh lupe segala kenangan pahit yang terjadi antara kita ☺.

Anyway walau ape pun yang terjadi kamu tetap BFF saya SORAYA! Love you ♥♥ & semoga kamu bahagia hingga ke anak cucu! Amiiinnnnnnn!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?