Khamis, 2 Februari 2012

Fortune Cookies

Korang pernah makan fortune cookies tak? Si jakun ni baru 1st time makan fortune cookies ni.. eheheh punya la teruja. Maunye tak teruja dalam cookies tuh ade kertas ramalan.

ni dia fortune cookies HALAL tau ni..
1st kertas ramalan
Kertas ramalan ke 2
Rase cookies ni sedap gak.. rase macam kuih sepit yang berperisa oren, tapi yang bestnye ade kertas ramalan tu.. huhuhuh memang sangat jakun wokeeh!

P/S: jangan percaya sangat ye ngan ramalan dalam cookies tuh syirik nnt.. ☺

6 ulasan:

  1. Haaaahhhaaa kite x pnah mkn gak r cinta!! Lg jakun hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau makan mesti rase rase teruja..☺

      Padam
  2. eksaited kn nk tau kertas apa yg kita nk dpt? mcm tukang tilik la cookies ni. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup.. sangat eksaited, huhuhu tukang tilik yang tak bertauliah.. 2 IN 1 dpt rase cookies & rase di tilik.. ahahaha!

      Padam
  3. Tak penah makan.. tak pernah tahu kewujudannya.. lagi jakun hokayyy.. hehhehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan??? ni baru 1st time makan.. memang jakun sgt ☺

      Padam