Jumaat, 3 Februari 2012

Sang Kepochi!

Sang kepochi ni memane jeeeerr mesti ade!

Semalam memang sangat panas hati wooo! mamat kat opis aku ni sangat suke la nak amik tau hal orang.. pompuan pun xde perangai macam dia, "patutla bini ko tinggal kan ko oiiii!"

Ayat yang di keluarkan sume menyakitkan hati sampai nak pandang muke dia pun aku sangat..sangat.. sangaaaaaattttt menyampah! dulu mase memula kenal dah sebuk tanya "kenapa u tak nak anak? ade anak best tau.. anak tuh anugerah tuhan" <<<------ Sejak bile plak aku cakap ngan kau, aku tak nak anak?? dia tak tau ape usaha aku selama ni pepandai cakap aku tak nak anak! gile kepochi.

Pastuh sebuk tanya pasal hanphone aku plak... mahal katenye, ade ke dia ckp "u boleh la nak pakai handphone memahal, takde anak" <<<----- even aku ade anak pun kalau aku minat/suke sesuatu tuh aku akan tetap berusaha untuk mendapatkan nya! ingat duit tuh datang tanpa usaha ke?? kalau tak mampu jimat cermat la or menabung untuk dapatkan.. ade anak atau takde itu bukan persoalannya! memang sangat2 gile kepochi.

Yang ni baru terjadi semalam, dia sebuk cakap "u bukan ade anak pun, pergi la jalan-jalan ke balik kampung ke" <<<----- gile kepochi! ade anak ke takde anak ke, ape beza nya?? ade anak dah tak boleh nak gi jalan-jalan ke? dah tak boleh balik kampung? i'allah kalau ade anak tuh semua tidak menjadi masalah pada aku, malah aku rase akan menjadi-jadi plak nak balik kampung atau bawak anak untuk jalan-jalan.

Bukan setakat pasal anak je dia nak mengepoh pasal gaji aku pun dia sebuk sangat nak tau.. tak dapat dari aku sebuk dia nak tanya ngan orang lain gaji aku berapa.. aku rase mamat ni memang MENTAL la!

Korang plak rase mamat ni kenapa?? adakah tekanan perasaan sebab kene tinggal bini & terpakse menjage anak-anak dia atau sebab jelous atau sebab memang mamat ni mental problem?


10 ulasan:

  1. Dia suka kat cinta!! aiyoooo.... hehehhehe~~

    Abaikan dia.. bila dia datang nk tegur cinta, cinta terus blah.. cakap "busuk lah pulak tetiba"

    HHAHAHHAHAHA!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. wow! kelasss ayat.. eheheh

      Padam
    2. Hahahha.... lawak tau...

      Apa pun.. org camni ada dimana2. pening tau mikirkan derang nih

      Padam
    3. tau xpe.. kita ni pening nak mikirkan dia yang sangat kepochi

      Padam
    4. hahahaa..mmg terbaik lah ayat eida tu..leh praktik ni cinta..

      Padam
    5. dia sibuk nak mengambil tahu hang bini orang..hahahha

      Padam
    6. huhuh bini sendiri takde nak amik tau.. tu yang nak amik tau pasal bini orang

      Padam
  2. silap tulis..dia sibuk nak ambil tahu hal bini orang la tu..huhuh

    BalasPadam
  3. aiyoo sakitnye hati org camtu..takde keje sangat da la tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang xde keje dah tuh sebuk amik tau hal org..

      Padam