Jumaat, 16 Mac 2012

Strawberry dipped in Choc!

Super duper yummy! Saje je teringin nak makan strawberry celup coklat.. ternyata memang sedap! coklat ni balance dari coklat untuk cukur jambul hari tu! selain dari strawberry aku celup jugak buah epal dengan coklat.. memang sangat sedap wokehh!


Mood tengah rajin kan macam-macam nak buat.. kalau malas ape pun tak jadi :P

13 ulasan:

  1. Kejam tau...nak jugak. hantar lah kat umah sket.

    BalasPadam
  2. Kalau ngiddam sy tlg watkan :p

    BalasPadam
  3. wow, nampak sedap. nak beli kat mane ye coklat hok jenis cair buat celup-celup buah ni? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. beli cadburry choc pun bole.. just cairkan pakai teknik double boiled.. try la :)

      Padam
    2. halamak, double boiled tu camne pulak? tak berapa nak reti sangat bab2 camni. mintak tunjuk ajar. heee. :D

      Padam
    3. sauce pan yg lebih besar diisikan air manakala sauce pan yg kecil dimasukkan coklat yg telah dipotong kecil dan letakkan dalam yg besar yg berisi air tadi. Masakkan dengan api sederhana sambil mengacaukan sehingga coklat cair.

      Padam
  4. adess....cinta jaat saje je buat kita terliur...bak ckit!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. sedapnya!! Meleleh2 air liur dah nih. Haha.

    BalasPadam