Promosi Legoland Tiket di Nusajaya Johor, Malaysia

DUIT TABUNG KU

Jumaat, 22 Jun 2012

Promosi Legoland Tiket di Nusajaya Johor, Malaysia

Legoland ada buka kaunter pembelian tiket, butiran seperti di bawah:
Tempat           : ISKANDAR MALAYSIA INFORMATION CENTRE (IMIC),
                        Danga Bay, Johor Bahru.
Hari/ Tarikh    : Sabtu,  23/06/2012 & ahad 24/06/2012
Masa             :  2pm ~ 6pm.
**Setiap tiket/pass yang dibeli akan ada diskaun. Tiket adalah terhad, 1st in 1st out.    
   
Harga tiket untuk sekali masuk:
TYPE
NORMAL PRICE
% PRICE (23&24hb)
 
Dewasa
RM140.00
RM96.00
 
Kanak-kanak (3thn~11thn)
RM110.00
RM70.00
 
Warga emas (60thn keatas)
RM110.00
RM70.00




Syarat – syarat :-
  • Tiket boleh diwakilkan tanpa mengunakan ID diri yang lengkap, Tiket masih boleh bertukar hak milik sebelum anda mendaftar ketika pertama kali berada di legoland pada 15 september atau sebelum 31 disember 2012.
  • Untuk tiket / Pass tahunan, anda akan mendapat kupon sementara.
  • Kupon ini mestilah digunakan pada 15 september atau sebelum 31 disember 2012.
  • Kupon sementara tidak boleh digunakan untuk tahun 2013. Tiada pulangan duit balik.
  • Anda akan mendapat KAD bersama gambar dan butiran diri. Kad ini sah dalam tempoh setahun atau 365 hari.
  • Kad tidak boleh ditukar hak milik. Kad akan dapat pada hari pertama anda pergi ke legoland iaitu pada 15 september atau sebelum 31 disember. Perlu datang bersama dokumen pengenalan diri IC atau passport. Tidak perlu bawa foto, Pihak legoland akan menjalankan sesi fotoshoot disana.
  • Kemasukan anda ke legoland adalah percuma selama setahun.
  • Pass / Tiket tahunan akan dikeluarkan setiap tahun, tetapi harga tiket untuk tahun ini adalah yang termurah. Selepas ini pass tahunan akan naik harga RM300++ . Dan tiket adalah terhad. (T&S)
  • Contoh pengiraan tarikh sah Kad anda ialah. Jika anda datang untuk pertama kali adalah pada 20 Oktober 2012 maka tiket sah sehingga 29 oktober 2013
Harga tiket untuk Pass/tiket tahunan :
 

TYPE
NORMAL PRICE
% PRICE (23&24hb)
Dewasa
RM275.00
RM245.00
 
Kanak-kanak (3thn~11thn)
RM180.00
RM210.00
 
Warga emas (60thn keatas)
RM180.00
RM210.00



 Syarat – syarat :-
  • Tiket boleh diwakilkan tanpa mengunakan ID diri yang lengkap, Tiket masih boleh bertukar hak milik sebelum anda mendaftar ketika pertama kali berada di legoland pada 15 september atau sebelum 31 disember 2012.
  • Untuk tiket / Pass tahunan, anda akan mendapat kupon sementara.
  • Kupon ini mestilah digunakan pada 15 september atau sebelum 31 disember 2012.
  • Kupon sementara tidak boleh digunakan untuk tahun 2013. Tiada pulangan duit balik.
  • Anda akan mendapat KAD bersama gambar dan butiran diri. Kad ini sah dalam tempoh setahun atau 365 hari.
  • Kad tidak boleh ditukar hak milik. Kad akan dapat pada hari pertama anda pergi ke legoland iaitu pada 15 september atau sebelum 31 disember. Perlu datang bersama dokumen pengenalan diri IC atau passport. Tidak perlu bawa foto, Pihak legoland akan menjalankan sesi fotoshoot disana.
  • Kemasukan anda ke legoland adalah percuma selama setahun.
  • Pass / Tiket tahunan akan dikeluarkan setiap tahun, tetapi harga tiket untuk tahun ini adalah yang termurah.
  • Selepas ini pass tahunan akan naik harga RM300++ . Dan tiket adalah terhad. (T&S)
  • Contoh pengiraan tarikh sah Kad anda ialah. Jika anda datang untuk pertama kali adalah pada 20 Oktober 2012 maka tiket sah sehingga 29 oktober 2013.


Butiran ringkas berkaitan legoland.
  • Akan mula dibuka kepada orang ramai pada 15 september 2012.
  • Waktu operasi untuk hari biasa adalah dari 8 pagi ~ 6ptg.
  • Waktu operasi untuk hari sabtu, ahad dan cuti umum adalah 10 pagi ~ 8 mlm.
  • Setiap RABU TUTUP.
  • Untuk maklumat lanjut dari pihak legoland, anda boleh menghubungi talian 07-597 8888
Source: Email

google pic

google pic

google pic

google pic
Sesiapa yang teringin nak ke Legoland Malaysia boleh la survey-survey harga seperti diatas, semua promotion di atas adalah terhad.

Last time aku balik ke JB boleh dikatakan Legoland ni memang dalam proses pembinaan lagi. Kawan-kawan aku yang kerja di Nusajaya semua dah sibuk membeli tiket tahuan, syok la diaorang hari-hari agaknya ke Legoland, makan & minum pun kat Legoland agaknya... eheheheh! beruntung la mereka, agaknya kalau aku masih kerja kat JB mungkin aku pun terjebak sama membeli tiket tahunan Legoland ni... SYOKNYE LA! terasa macam nak kerja kat JB balik jer ☺☺!

5 ulasan:

  1. woho..mahainya tiket.. huhu
    tapi kalo kat negara luar,boleh je bayar byk tu. hikss.. rega tix D.land HK pun lebih kurang itu. Tp kalo kat sini, nak tercekik rasa.. huhu.

    BalasPadam
  2. Ida nak pergi!! Tapi nak tunggu lama lama sikit. takut jadik pape, benda baru kan... hiihihi

    BalasPadam
  3. aduii..xsaba2 nk pegi nie
    hehehe

    BalasPadam
  4. dekat dengan rumah...memang nak pergi... :)

    BalasPadam