Jumaat, 3 Ogos 2012

Bonus & cuti raya!

yeppi! orang government dah dapat bonus yeah? aku pun dapat bonus gak ☺ tapi takde la dapat sebanyak orang keje gov. Alhamdulillah..... boleh buat tambah-tambah masa raya nanti lepas la nak bagi duit raya kat anak-anak sedara aku yang berapa ketui tu & duit tol.

Ok cerita pasal cuti raya plak company aku bermurah hati nak bagi cuti raya selama 1 minggu! yeahhhhhhhhh... dapat extra 2 hari FREE.. thank you boss! tapi yang tak syoknya aku cuti sampai seminggu tapi hubby cuti 2 hari je? adehhh! tak berguna jugekk dapat cuti sampai seminggu nak beraya kemana-mana tak syok bile hubby takde disisi :(.

Tahun ni kami beraya kat JB.. so sape yang kat JB meh la kita beraya sama-sama.. ahahahaha! Nampak gaya tak sempat la nak beraya kat Jengka tahun ni.. sian mak & abah anak lelaki dia yang sorang tu tak dapat balik kampung, abis kalau dah cuti 2 hari je.. mane la sempat nak balik Jengka.. betui tak?

11 ulasan:

  1. sama la cinta, nana pon dapat cuti raya panjang tp hubby dapat cuti pendek je..huhu

    BalasPadam
  2. Ala, tak balik Jengka? Ida raya Jengka tahun ni.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. eida raya kat sane samapi bile?

      Padam
  3. kalau beraya ke jengka boleh ler datang rumah.. sebab sal dua dua orang jengka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sal jengka berapa? kalau raya kat sane leh la kita beraya.. hihihih! mane tau satu sekolah nga hubby ke

      Padam
    2. sal jengka 2 dan hubby sal pulak jengka 15

      Padam
  4. Chenta kat jb..kt tmn u meh la datang umh..he3 terbalik la kita chenta cuti 1 hari (2nd raya) hubby plak cuti 10 hari hu3

    BalasPadam
    Balasan
    1. lor dekat je.. saya kat gelang patah ☺, boleh kenal2 ngan chenta erk? hihihih!

      Padam
  5. ok la hubby dapat ct 2 hari.saya lak tahun ni tak dapat raya dengan hubby.dia keje lak..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan? syukur la apa yang ada.. tapi tak syok la balik kejap je

      Padam