Rabu, 5 September 2012

Subway

Hari ni nak makan Subway... rasa macam nak berazam semula untuk turunkan berat badan! *kali ke berapa punya azam pun tak tau la!

Mari kita tengok menu Sub of the Day (harga murah)

cilok dari FB subway malaysia
So hari ni meatball marinara! hmmm sedap gak tu.. tapi yang paling aku suka Tuna. Sedap woooo!
Haish! lambatnya nak pukul 1 dah lapar gilak ni!

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. hihihih! jemput makan.. tapi saya punye meatbal sume dah berjoget dalam perut

      Padam
  2. Kat cyberjaya ni dah ada subway ☺☺

    BalasPadam
  3. Ida suka makan.... makanan diet ni.. makan subway, kenyang sampai malam oOOooooo............ hihihi... Tapi hubby tak suka!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihih diet la sgt kan kalau dah makan meatball hihihi!

      Padam
  4. nana suka meatball marinara..tuna pon best!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuna sedap kan acik nana?? yummy next week mesti mau!

      Padam