Isnin, 8 Oktober 2012

Projek DIY

Lagi 2 bulan SIL aku nak kahwin.. aku yang rase semangat! aku rase sume benda aku nak buatkan sampaikan pelamin pun rase nak buat sendiri.. hihihih! tapi tak boleh la kan, tangan aku ni keras kejung kang tak jadi pelamin dia mampos! musnah harapan SIL aku.. sian dia. Ade beberapa projek yang aku dah jalan kan, dan sedang berjalan dengan lancarnya....aku suke sangat!

Antara benda yang aku nak DIY untuk dia..
1) bunga telur
2) guest book
3) hand bouque untuk nikah
3) guest book corner
4) bilik pengantin
5) meja makan beradap
6) centerpiece deco
7) bunga manggar

Aku harap semua yang dirancang berjalan lancar... semoga yang di planning akan menjadi, AMINNNN..

4 ulasan:

  1. Ida tangan tak de seni.. buat apa semua tak jadik... hihihihi

    BalasPadam
  2. saya suke baca blog awak.. byk info sy dpt..

    nanti folow blog sy jugak yea.. tq

    http://suteracintaku.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq sebab sudi singgah ke blog yang tak seberapa ni

      Padam