Rabu, 5 Disember 2012

Emosi

Sejak dua menjak ni aku asyik la rasa nak beremosi. Kenapa eh?? Cik P aku tak datang lagi ni kalau nak ikut memang dah delay dah.. haishhh! main sembunyi-sembunyi lagi dia ni.

Skang ni emosi aku selalu bercampur baur, bila datang kerja rasa nak marah je.. rasa penat yang teramat, pastu mengantuk manjang, aku jarang rasa ngantuk kat opis. Bila balik rumah tu rasa jadi malas gila! pastu manja dengan hubby terlebih-lebih plak. hihihihih tu pun nak cite kan? ikut suka la blog aku.

Korang tau tak? aku ni dah 2 minggu sakit T*t*k macam berdenyut, tapi sebelah kiri je yang berdenyut belah kanan Ok jaaa.. pastuh badan ni rasa sakit-sakit aje! dah cek ngan doctor tapi doctor cakap aku normal. Ape la yang menyebabkan badan & emosi yang tak stabil ni? errrr kadang-kadang risau gak.

Cepat la baik wahai badan.. nak kerja kuat 2 minggu ni. Doakan aku cepat sihat ye kawan-kawan.

4 ulasan:

  1. Jeng..jeng...jeng...apakah??

    Get well soon.

    BalasPadam
  2. dah cek upt tak cinta?? badan penat urus kahwin adik ipar kot??? rest banyak banyakk yeeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. belom la eida.. takde kot, sbb mcm xde tanda :(

      Padam