Baju pepelum murah

Orang nak pepelum ko nak pepelum gak kan? huhuhuhu! at last sebab kelam kabut nak pepelum, nah! hambik ko baju kecik.. ade sesapa yang berminat nak beli tak? aku nak letgo harga aku beli.. RM28.00 include postage. Kain dia sedap tapi sayangnya aku tak muat keciwa sangat.

Perasan sangat badan kecik.. baju ni size S or M, agak-agak kalau badan tu sebaya macam aku tidak disarankan untuk membeli ye!

Sesapa yang berminat boleh PM aku or comment k...

memang sgt cute baju ni! tapi apakan daya.. :(
grrrrr.. geram tgk!
dipakai oleh model tidak berbayar aku ♥♥
**baju ni hanya sehelai siapa cepat dia dapat.. :)

SOLD

Ulasan

  1. sy pun teringin nak berpeplum.. tp confirm size S/M saya x muat... huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel kan baju dia?? tapi sayang tak muattt

      Padam
  2. Ida ade baju peplum saiz 42, ida beli terbesar pulak.... mencik lah... cinta nak beli? hihihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?