Nak kena seru lagik?

Ms P hoi! dimanakah dikau?? aku merindui mu... sudah cycle day keberapa ni kamu tidak muncul-muncul.. UPT pun asyik la negative, membuat kan aku asyik tertanya-tanya, kalau kamu takmo datang dengan penuh harapan & bermakna takpe.. aku benarkan & aku REDHA, tapi kamu menyepikan diri tanpa sebarang tanda-tanda & menjadi tanda tanya kepada aku ni tu yang geram! hai la Ms P!

Ms P muncul la kamu, sebelum kamu di paksa untuk keluar! please be nice with me... pleaseee..

So aku dah seru ko Ms P, sila la keluar dengan lemah lembut dan bersopan santun hik..hik..hik..

Ulasan

  1. sampai berseru-seru...sabar yea kawan..

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. huhuhu! jangan dia kuar time kita nak berjimba udah ler :P

      Padam
  3. Ida kan dah lame piyed ni. dah dekat sebulan, asyik keluar brownnish aje.. mencikkkkk ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. adeh... iye ke? tu problem gak tu.. seru dia suruh stop

      Padam
  4. cuba minum air daun bunga raya? ramai yang period nya teratur lepas minum : )

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade juga terbaca pasal daun bunga raya tu.. tapi lupa la.. daun ke bunga nya yang nak kene buat air tu?

      Padam
  5. memang ler ms p nie kadang main2 ajer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan? sakit hati.. walaupun sakit hati saya sayang ms p saya.. please be niceeee

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?