Sebaknya berita ni..

Air mata bagai tak boleh ditahan bila aku baca artikel ni.. sedih yang amat! aku ni pantang dengar/baca/tahu apa-apa berita tentang orang lambat dapat anak ni.. rasa macam terus masuk dalam jiwa & berkongsi perasaan dengan meraka. Semalam pun macam ni gak ade seorang pompuan call hot fm tentang hari pertama dia dapat tahu dia pregnant setelah 12 tahun menunggu.. aku pulak rasa sebak, meleleh gak la air mata ni.. padahal aku bukan kenal pun pompuan yang call tu tapi sebab penantian yang sama maka aku pun turut rasa kegembiraan dia.

Eh korang boleh klik link yang aku bagi ni untuk tahu cerita selanjutnya aku tak boleh nak attach gamba, tak tahu kenapa geram betul la!

(tak boleh nak attach gambar letak link je la)

Semoga permohonan anak angkat yang dibuat encik ni diluluskan... ☺, untungnya dia. Semoga dia juga dirahmati oleh ALLAH kerana menyelamatkan satu nyawa yang tidak berdosa.

Ulasan

  1. Awak...saya dah baca...tempat kejadian tu tak jauh dari tempat kerja saya...Saya selalu pergi breakfast dengan hubby kat kota kemuning waktu weekend. Tak sangka kawasan macam tu pun ada kes buang bayi. Kesian baby tu. Moga Allah beri petunjuk kepada si pembuang bayi tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedih kan.. anak dia buang macam sampah. tu la semoga pintu hati dia terbuka ambil kembali anak yang dia dah buang tu & bertaubat

      Padam
  2. Rezeki lelaki tu, in shaa Allah...semoga urusan proses mengambil anak angkat utk bayi tu dipermudahkan Allah utk keluarga lelaki tu...amin!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?