Khamis, 21 Mac 2013

Interview oiiiii!

Adeh! lemah lutut... dah lama tak pergi interview, sebelum ni selalu interview main-main tapi kali ni debar terlebih sebab terasa SERIUS sangat nak cari kerja lain.

Hope esok semua dapat dipermudahkan... AMINNNNN...

pstt: kalau dapat leh la buat treatment kat LPPKN plak, LPPKN sekangkang kera jerkkk.. leh lari-lari

DOAKAN aku BERJAYA TAU!

8 ulasan:

  1. kalo dkt ngan LPPKN tu maknanya dkt ngan SOGO tu. hehehehe.... :P

    BalasPadam
  2. Good Luck... Insya'Allah milik awk jwtan tu... K doakan..

    BalasPadam
  3. cintaaa.. interbiu dekat mane niii?? kalau dekat dgn LPPKN tu, dekat dgn sogo, dekat jugak dengan idaaaaaaaaaaaaaa.. yes! amin amin, mudah2an cinta dapat kerja ni.... aminnnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  4. semoga berjaya..jom join GA Mak Dara , boleh jenguk blog Sal ..hadiahnya banyak

    BalasPadam