Selasa, 2 April 2013

Air Asia FREE seat!

Hah! siapa dapat grab tiket Air Asia FREE seat?

1st time aku dapat grab! hihihihih! OK jangan tak percaya KL-JKT-KL dapat bawah RM100 jerp... yeahhh! suka sangat! Makanya laju-laju booking, bila tanya en Hubby biasala macam-macam alasan. Susah sangat kita pergi la ngan adik beradik kita! hihihihih!

Kali ni takyah dok dalam waiting room pun.. selalu dari pagi sampai petang dok dalam tu. Walaupun, tahun depan tarikhnya tapi takpe bukan lama sangat pun nak tunggu ☺ . Sambil tunggu tahun depan boleh la dok kumpul-kumpul duit kan? survey-survey mana yang patut! YEPPI!

ok tu jer nak cite! teruja sangat sebab dapat tiket gi INDON bawah RM100!


8 ulasan:

  1. Assalamualaikum. bestnya. sheila buka email baru dapat tahu. dah terlepas!!!!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh lagi dear sampai 7hb april ni booking

      Padam
  2. Tahniah kerana berjaya grab tiket penerbangan.eheheh

    BalasPadam