Selasa, 30 April 2013

Hari mengundi POS PRU13! ~ 30.04.2013

Semua orang dah tau kan? hari ni hari mengundi pos bagi sesiapa yang menjalankan tugas pada hari pengundian pada 5.05.2013, aku adalah yang termasuk dalam golongan itu, sebab aku ditugaskan untuk menjaga salah satu pusat undi di KL.

Sepatutnya memang aku kene mengundi pada hari ni secara POS tapi malangnya surat arahan mengundi sampai LEWAT di Pejabat Tanah Daerah Hulu Langat. Keciwa?? memang sangat.. sangat keciwa! sebab kali ini adalah kali kedua aku mengundi. Kalau kali ni aku tak dapat mengundi amat laaaaa RUGI! Pagi tadi staff PTD Hulu Langat call dia suruh aku mengundi macam biasa pada 5.05.2013, katanya mereka baru terima surat tu semalam maka tak sempat nak proses. *jangan tipu guna nama aku 2 kali udah la (+___+) tak pasal jadi pengundi HANTU!

Aku terus call abang ipar aku cakap aku tak dapat mengundi, pastu dia cakap takpe nanti dia uruskan. Lepas 10 minit macam tu dia call semula, dia cakap takpe nanti hari pengundian kita gilir-gilir pergi mengundi *nasib baik la aku dah tukar alamat! kalau tak tukar lagi?? nak balik Johor mengundi?? hmmmm....

Takpe la yang penting masalah aku dah selesai, Makanya! mengundi seperti biasa pada 05.05.2013.

SELAMAT MENGUNDI SEMUA!!!! Pilih lah yang terbaik yeee.. saya memang pilih sama macam hubby saya pilih!

"INI KALI LAH - ABU!"  hohohohohoho!

4 ulasan:

  1. salam zue ;) harap semua dapat berdoa tiap kali sembahyang sehingga 5 May ini- supaya hanya yg amanah shj yg menang, moga Allah tidak beri kemenangan kpd pihak yg zalim dan yg bakal menzalimi (tak kira siapa pun!).

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah kak baby.. hope dapat berubah la hendaknya.

      Padam
  2. zue, ape agaknye yg berlaku dlm SPR tu ye?sy nak tau sgt mcm mane cara diorg keje..telus ke idakkk? hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. darling, saya hanya kakitangan tambahan untuk masa PRU nanti. Doakan la yang terbaik untuk PRU nanti.

      Padam