Kakoa talk

Sekarang semua orang sibuk berwe chat ye?? iklan siap dah kuar bagai.... hihihih! best kan boleh dengar suara sendiri? we chat ni memang bagus sebab budak-budak pun pandai guna! anak sedara aku kalau nak cakap apa-apa pakai we chat jerp! nak taip msg x pandai kan? so we chat ni memang sesuai!

Lagi satu fungsi sama macam we chat ialah kakoa talk! kalau dengan hubby aku lebih suka berkakao talk! sebab emoticon dia comel-comel if malas nak taip msg just bg emotiocon yang sangat comel! dia boleh gak chat macam we chat tapi aku jarang guna.. nak video call pun boleh. Kelebihan dia just kat emotiocon dia je & lagi satu bunyi incoming msg semua comel! kalau nak emoticon yang lebih comel-comel leh download je FREE sajer!

logo kakao talk

emoticon yang comel

ni emoticon yang basic
*wei aku dah download keek! kelakar la pulok aku tgk artis-artis malaysia ni berkeek.. macam syok sendiri pun ada jugak! huhuhuhuhuh.. aku x post apa-apa pun kat keek xde benda nak post, kalau ade anak besh juga kan? leh up kat keek!

Ulasan

  1. keek xde. we chat xde. sedih ida ni.. hahahhahaa

    BalasPadam
  2. Macam2 erk.

    Wah...dah ada keek. Apalagi, add lah akk ☺☺

    BalasPadam
  3. aku pun buat keek.. tapi x de post apa2.. sebab aku rasa macam aku akan nampak poyooooooooo... hahahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ko post kat keek ko nak post ape?? hihihihih!

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?