Rawatan Kesuburan: Kali Keempat di Hospital Kajang (Postpone!!)

Sepatutnya hari ni adalah kali keempat aku berdating ngan doktor Rizuan kat Hospital Kajang, tetapi pagi tadi aku dapat call dari Sister Asiah dia bagitau result untuk darah masa day 2-5 yang mereka ambil tak keluar lagi! weiiii!! bapak lama.. bulan 4 kot ambil darah tu! tak kan tak siap lagi.

Tapi aku REDHA semua ni sebab government hospital kan??? memang dah sedia maklum kelambatan semua ni.. so lalui nya dengan tabah.

So tarikh berdating ngan doktor bertukar ke hari Isnin minggu depan 15.07.2013. Serius memang aku tak sabar nak lalui semua ni.. harap cepat la masa berlalu!

** Sabtu tu hari 6.07.2013 ade kuar darah seurat dua.. masuk hari ni dah lama gila aku tak period, risau gak! kalau jumpa ngan doktor hari ni sure dia bagi ubat turun darah.. seriauuuuu!!

Ulasan

  1. memang sangat lama kot..tapi tulah nak wat camner kan..samalah Sal jugak mengharap perkara yang sama..lepas raya baru sambung next temujanji..mesti kena marah ngan doc sebab berat tak turun2 tapi makin naik..

    BalasPadam
  2. Zue, tulah gov ni lama..manalah kita boleh sabar kan bab2 nak conceive ni...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?