Holiday di Grand Lexis PD ~ Last part

Ok ni yang terakhir..

Tersedar awal gak pagi tu.. tapi Alhamdulillah badan rasa segar sangat! bangun pagi tu sambung borak pastu panaskan segala makanan yang berbaki semalam, so makan sampai kenyang! Lepas dah kenyang siap-siap nak terjun kolam lagi! best gila dok dalam bilik ade kolam.. air kolam dia mak aihhhhh! sejuk gilos!

Lama gak berendam dalam kolam.. aku rasa habis kecut seluruh badan. Dah puas mandi kolam bersihkan badan kemudian siap-siap nak buat next aktiviti iaitu tukar-tukar hadiah. Semua kena beli hadiah lebih dari sepuluh ringgit, puas gak nak memikir nak beli hadiah apa. Nasib baik la aku ni kerja kat Mid valley so byk la choice aku nak beli. At last aku beli gelang, ni bukan sebarangan gelang tau.. gelang tu penuh makna tersirat.

Masa untuk tukar-tukar hadiah, byk kali gak cabut no. sebab ada je yang dapat nama sendiri! last-last la berjaya akhirnya dapat tukar-tukar hadiah. Yang bertuah dapat hadiah aku adalah Yana! hope dia suka la apa yang aku beri tu, aku plak dapat hadiah dari Yana! suka gila aku dapat beg tu, sebab memang nak beli sangat beg tu tapi cari tak jumpa last-last dapat hadiah! BESTTTT! tq Yana!

Eksaited dapat hadiah besttt!!
Nak hadiah?? kena kiss dulu! huhuhuh! ni namanya kiss kasih sayang ☺
Pakaikan pun dengan kasih sayang ♥♥
Lepas dah tukar-tukar hadiah siap-siap nak balik.. sebelum balik tu singgah jap makan tengah hari, macam-macam lauk ade! kenyang sangat perut sampai nak drive pun macam tak larat. sebab perut dah kenyang mata pun mengantuk!
Lunch menu kami! dah la MURAH sedap plak tu!

Lepas makan terus menuju balik ke Putrajaya... maka berakhirla percutian 2 hari 1 malam kami semua!! harap next time kita leh gather-gather lagi  dan semoga persahabatan kita akan berkekalan hendaknya! semoga tiada perasaan hasad dengki, cemburu dan segala macam di antara kita...Aminnn

Peace!! berkawan namo gaduh-gaduh k!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?